مرصوصین استوار

دوره های آموزشی

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ق.ظ

سلام به همه دوستای گلم...

دوستان عزیز دوره های آموزشی اعلام شده است پس هر کسی که قصد شرکت در این دوره را دارد باید الان توی این پست اعلام آمادگی کند و ثبت نام خودش رو انجام دهد.

چند نکته مهم:

1.آزمون دو کتاب رشد و خویشتن پنهان در تاریخ 2 مرداد ماه در قزوین و به صورت شفاهی برگزار می شود.

2.زمان اولین اردوی آموزشی 13 تا 17 مرداد ماه است

3.برنامه ی اردوی دانش آموزان سپهر برای شرکت معین ها اعلام می شود.

جهت یادآوری:

1.ازآنجایی که آزمون کتاب ها به صورت شفاهی می باشد لذا تنها خواندن کتاب ها کفایت نمی کند و دوستان حتما باید در دوره های مباحثه که تاریخ آن اعلام می شود شرکت کنند.

2.دوستان توجه کنندکه شرط لازم برای حضور در اردوی آموزشی قبولی در امتحان مربوط به کتاب ها می باشد.بنابراین دوستانی که تمایل به دادن امتحان و حضور در اردو را دارند در این پست ثبت نام کنند

دوستان حتما تا تاریخ 20 خرداد ماه ثبت نام خودتون را انجام بدهید و نام و نام خانوادگیتون را در قسمت نظرات قرار بدهید.

با تشکر از همکاری همه

یا علی...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۱
  • ۶۸۳ نمایش
  • سپیده صرافها

نظرات (۷)

  • مرضیه سادات هاشمی
  • من میخوام شرکت کنم.
  • فهیمه اقابابایی
  • سلام من هم آمادگی خودم رو اعلام میکنم
  • فاطمه سادات مجابی
  • سلام عزیز...

    خداقوت....

    منم میخوام ازمون شرکت کنم

  • فاطمه عابدینی
  • سلام منم میخوام توی بنیان مرصوص فعالیت کنم

  • جوان مرصوص
  • سلام خانم 
    خداقوت...
    اعیاد و امتحاناااا هم مبارک باشه(:
  • جوان مرصوص
  • سلام دوستم
    کجایید نیستید؟!!
    منتظر نوشته های قشنگتان هستیم
  • جوان مرصوص
  • سلام
    هر بار با شوق دیدن نوشته ی جدیدی از شما به وب میام و ...
    مشتاقم رفیق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی